למה אין לנו גישה לפרחים היום?

בימינו, עידן שבו הפיתוח העירוני והטכנולוגיה מגיעים לשיאים חדשים, בני האדם מוצאים את עצמם סגורים בבועה רחוקה מן הטבע הבתולי. שלא כמו בדורות קודמים שבהם פיזור האוכלוסין בין הערים הגדולות לאיזורי הספר היה מאוזן יותר, בימינו מרבית האוכלוסיה מתרכזת בערים הגדולות מבחינת מגורים או עבודה. בנוסף, פיתוח הערים גרם לסגירת שטחים פתוחים, שבהם היינו נוהגים כילדים לשחק או לקטוף פרחים באין מפריע.

יתר על כן, הטכנולוגיה המפותחת היוצרת לנו יחסים חברתיים וירטואליים, מהווה תמריץ לישיבה בתוך חללים סגורים. אם אנו עסוקים מידי מכדי לטייל בטבע ולחדש אנרגיות, מומלץ מאד שלפחות נביא נגיעה מן היופי והניחוחות שיש לטבע להציע אלינו אל תוך הבית והמשרד באמצעות משלוח פרחים.

ידוע כי לצמחים ובעיקר פרחים יש השפעה חיובית על מצב הרוח של אנשים, הפחתת סטרס, הגברת אנרגיות ותחושת אושר. נסו להפוך צמחים לשותפים הצמודים שלכם בחיים ותווכחו בשינוי לטובה ובערך המוסף הרב. האדם זקוק להצצה יומית אל הטבע על מנת לקבל פרופורציות ולהיזכר שאנו חלק מהקוסמוס המדהים של הבריאה.

כיצד נוכל לשלב בקלות צמחים ופרחים בחיינו?

כאמור, עידן הטכנולוגיה מעודד ניתוק של האדם מהסביבה, אך מצד שני הטכנולוגיה מאפשרת לאדם להביא חלק מן הסביבה אל המקום בו הוא נמצא. פופולרי מאד היום להשתמש בטלפון החכם או במחשב להזמנת ארוחות ולקנייה מקוונת של מוצרים רבים ומגוונים, והגעה עצמאית לחנויות בהרבה מקרים מיותרת וגוזלת זמן, כולל סיכון של התמודדות עם פקקים ותנאי מזג אוויר לא נוחים.

כשם שמוצרים אחרים מזמינים במשלוח כך השימוש בשירות משלוח פרחים מומלץ לכל אדם. כשמזמינים פרחים באתר האינטרנט לאדם אהוב, משפחה, לכבוד חג או אירוע, הסבירות גבוהה שהנמענים יהיו מרוצים. זאת היות שבניגוד למוצר מלאכותי, מוצר המגיע מן הטבע טרי ורענן כמו שהוא יראה וימלא את תפקידו בדיוק כמו בתמונה שבה בחרנו אותו באתר ונהנה ממנו כפי שציפינו.

מתי כדאי לנו להזמין פרחים ולמי?

זה פשוט – משלוח פרחים מתאים לכל הנסיבות:

1. בתור מתנה: יום הולדת, יום נישואין – משלוח פרחים בצירוף קישוטים ושוקולדים הם מתנת יום הולדת שתגרום לכל אישה לאושר גדול ואתה תזכה לחום רב מהן בחזרה.

2. הפרתם הבטחה לאשה? שכחתם לעשות משהו שחשוב לה? היה לכם ויכוח? משלוח זר פרחים יהיה דרך מושלמת להתנצל ולכפר. פרחים מסמלים עבור האישה כוונה ומשמעות עמוקה, אם קנית לה פרחים שהיא אוהבת זה אומר שחשבת עליה בצורה רומנטית ולמרבית הנשים זו מתנה צנועה את ממיסה להן את הלב ומכפרת כמעט על כל טעות גברית.

3. לעצמנו ולמשפחה: לאווירה קסומה בבית בשבתות, חגים ושגרה.

4. אירועים פרטיים: חתונה, בת מצווה, בר מצווה – לחתני וכלות האירוע או לדקורציה של האירוע כולו באמצעות סידורי פרחים.

5. אירועים עסקיים: דקורציה לערב גיבוש, שי לעובדים, טקסים. עובדים אוהבים לקבל את השי לחג בצירוף פרחים, במיוחד אם מדובר בתלושי קנייה או שי כספי, המעסיק צריך להעביר לעובד מסר נוסף שמלבד היותו שכיר המקבל גמול כספי, הוא גם חלק ממשפחה. אם תתנו לעובדים את הרגשה החמימות המשפחתית – העסק או החברה יקבלו מן העובד התייחסות בהתאם.

6. בעת פטירה של אדם נהוג להזמין גלגלי פרחים לצורך הפגנת כבוד לנפטר.

/* */
פתיחת וואטסאפ
1
עזרה?
היי,
אנחנו כאן לעזור שלחו הודעה.