שירות לקוחות טלפוני
בימים א-ה | בין השעות 8:00 – 16:00
053-8271837

שאלות נפוצות

אני רק שאלה? כאן תמצאו את כל התשובות 

תשלום והזמנות

האם בטוח להכניס פרטי אשראי באתר?

כן, האתר מאובטח ברמת האבטחה הגבוהה ביותר SSL. ניתן לראות זאת בעזרת המנעול הקטן שמופיע ליד הלינק של האתר שלנו.

 

איך אני יוצר קשר עם נציג מהאתר?

אתם יכולים לשלוח הודעה מידית מצד ימין למטה, בלחיצה על האייקון של הוואטסאפ- הוא נמצא בכל עמוד באתר, ואנחנו מהצד השני. נענה לכם במידי. 

אם תרצו לדבר בטלפון בשעה מסויימת או שפשוט נחזור אליכם במידי,שלחו לנו פנייה מכאן.

כמובן שאנחנו גם זמינים לכם בין השעות 08:00-19:00 בטלפון
053-8271837

 

כיצד ניתן לצרף ברכה להזמנה?

במעמד ביצוע ההזמנה יש מקום לכתוב ברכה.

אנחנו נכתוב אותה על גלויה מעוצבת שתגיע עם המוצר. אם יש שינוי בברכה, או שכחתם להוסיף ברכה וכבר שילמתם- אל דאגה. שלחו לנו הודעה מכאן  וציינו את זה בפנייה. אנחנו כבר נתקן 🙂

האם ניתן לבצע הזמנות גדולות לאירועים או לעסקים?

כמובן ואפילו מומלץ – ליצור תחושה יוקרתית ובוטיקית באירועים גדולים זאת המומחיות שלנו. 

יש לנו הרבה רעיונות וכל אנשי פלורה בעלי רקע בעיצוב ואהבה לפרחים. 

כיוון שאנחנו בקשר ישיר עם מגדלים מהשדה, אנחנו יכולים להציע דילים יוצאי דופן לכל אחד שירצה לקנות בכמות גדולה. אם אתם מעוניינים, צרו קשר מכאן. ציינו בנושא הפנייה “פלורה בלום עסקים”.

משלוחים והחזרות

מה עלות משלוח?

לערי גוש דן והסביבה (ערי המרכז, השפלה והשרון) – מחיר משלוח הוא 30 ש”ח

לערים רחוקות יותר (חיפה והקריות והערים הדרומיות) – מחיר משלוח הוא 50 ש”ח

לחצו כאן כדי לראות את רשימת כל הערים אליהן אנו מגיעים.

 

שימו לב ❤️ תוכלו לדעת בוודאות מה עלות המשלוח לעיר אליה תרצו לשלוח את ההזמנה רק ברגע שתזינו את היעד המבוקש בתהליך הרכישה.

? לחצו כאן כדי לעיין בקטלוג ולהתחיל את ההזמנה..

 

מתי אקבל את ההזמנה?

בגלל שאנחנו קטנים ורוצים להגיע לכולם, יש כמה תנאים לקבלת משלוח. 

הכל מפורט כאן:

ימים א’-ה’

הזמנות בת”א והאיזור (ערי המרכז, השפלה והשרון):

לפני 14.00 > תוכלו לקבל את ההזמנה הטרייה היום.

אחרי 14.00> לצערנו ב14.00 אנחנו כבר שולחים את כל הפרחים ליעדם.. אז הזמנות שנעשות אחרי 14.00 יגיעו רק ממחר והלאה.

הזמנות מחוץ לת”א – ערים רחוקות יותר – (חיפה והקריות והערים הדרומיות):

לפני 14.00 > תוכלו לקבל את ההזמנה מיום למחרת והלאה.

אחרי 14.00> תוכלו לקבל את ההזמנה ליומיים אחרי.

____________________________________________________

הזמנות בשישי

הזמנות בת”א והאיזור (ערי המרכז, השפלה והשרון):

לפני 12.00 > המשלוח יגיע עד כניסת שבת ? 

אחרי 12.00 > לצערנו אחרי 12.00 המשלוח יגיע רק ביום שני בשבוע הבא.

יותר מידי מלל ולא בטוחים איפה אתם?

צרו איתנו קשר 053-8271837 ומבטיחים לכם שנעשה את מירב המאמצים לעזור. 

האם אפשר להזמין משלוח מהיום להיום ?

ובכן.. זה תלויי לאן..

ברגע שתסיימו לבחור את הפרחים שהכי אהבתם תוכלו לבדוק מתי הם יגיעו ליעד המבוקש..

? אנחנו מבטיחים לפרגן באריזה חלומית ומחמיאה

? ובמשלוח שיגיע בזמן.

 

? לחצו כאן כדי לעיין בקטלוג ולהתחיל את ההזמנה..

מהי מדיניות ההחזרות או ההחלפות של האתר?

בגדול,

אם לא הכנו את המוצר עדיין, ואתם רק רוצים להחליף- אין בעיה. 

אם תרצו לבטל את ההזמנה אחרי שבוצעה, נגבה 5% דמי ביטול (רק על עלויות הסליקה).

אם תרצו לבטל את ההזמנה אחרי שבוצעה, וגם הוכנה בחנות, אנו גובים דמי ביטול של 100 ש”ח (כל פרח אצלנו טרי ומוכן במיוחד לכל לקוח ופר הזמנה, מרגע החיתוך ההזמנה חייבת לצאת ללקוח, אנחנו לא רוצים להעביר הזמנות הלאה, אלא לתת לכל לקוח רק פרחים טריים). 

בכל מקרה כזה בו אתם צריכים לבטל, דברו איתנו ונעשה את המיטב לעזור לכם לפתור את הבעיה- אנחנו יצירתיים ובטוחים שנצליח לעזור לא משנה מה. 

פרחים וצמחים

כיצד יודעים האם המוצר שרכשתי מתאים לחוץ או לפנים הבית?

בכל עמוד מוצר קיימת לשונית ‘מידע וטיפול הצמח’ שם תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ כדי להיטיב עם הצמח.

שאלות לדוגמא:

  • האם הצמח הוא עונתי או רב שנתי?
  • האם הוא מתאים למרפסת, לגינה או לבית?
  • האם הוא צריך שמש ישירה? או מעדיף רק אור..?
  • כמה מים הצמח אוהב?

אנחנו מתייחסים לצמחים שלנו כאל ישויות אורגניות חיות כמו כל בעלי החיים וכמו האדם

לכן חשוב לתת לכם את כל הכלים שייסעו לכם לשמור את הצמחים חיים ומאושרים ?

 

 

 

האם אקבל בדיוק את הפרחים או הצמחים שבתמונה?

התמונות שבאתר מציגות את הצמחים שלנו וצולמו על ידנו

עם זאת, התמונות באתר הן להמחשה בלבד, מאחר שמדובר בפרחים ובצמחים שלעולם לא יוכלו להיות זהים זה לזה, אנו נשתדל לספק את המוצר שיהיה הכי דומה בצבע ובצורה בהתאם למלאי הזמין ולעונה.

טיפים לטיפול בסחלבים
  • בעת הגידול חשוב מאוד לא להפריז בהשקיה – הסחלב מעדיף את מצעו יבש ומאוורר. על כן מומלץ להשקות אחת לשבוע (כוס אחת לשבוע זה מספיק), בהשקיה עלית ומבלי להרטיב את הפרחים. בסיום ההשקיה לשים לב שלא נותרים מים בצלחת התחתית.

  • רצוי להרחיק את הסחלב מתנורים וממזגנים על מנת למנוע יובש, חום ונזקים לצמח. אבל הוא אוהב הרבה אור, אז אל תפחדו מזה- רק לא לשים אותו בשמש ישירה.

  • על מנת לאפשר פריחה נוספת מומלץ לחתוך את הגבעול מעל לעין התחתונה בעת סיום הפריחה (להשאיר כ-5 ס”מ).

  • במהלך השנה זקוק הסחלב לתקופת גידול בטמפרטורות קרות מהממוצע על מנת להוציא גבעול פריחה חדש – ניתן להוציא את הצמח לאזור מקורה מחוץ לבית בחודשי החורף לתקופה של כ- 40 ימים ולאחר מכן להחזירו פנימה ולזכות בפריחה חדשה “תוצרת הבית”.

  • מומלץ לדשן את הסחלב אחת לחודש בדשן ייעודי לסחלבים.

טיפים לטיפול בזר / באנץ'

משלוח Flora Bloom מגיע ישירות מהמגדל ומקורו לפי הזמנה, כלומר הם הפרחים הטריים ביותר שיש.

חשוב לנו שתיהנו מהפרחים לאורך זמן, לכן אנו ממליצים לעשות את הצעדים הפשוטים הבאים:

  • הסר את העלווה שנמצאת מתחת לקו המים כדי להימנע מזיהום המים.
  • חתוך מחדש את הגבעולים בזווית של 45 מעלות כדי לעודד ספיגת מים מקסימאלית, ורק אז העבר לארגטל.
  • הניחו את הגבעולים באגרטל נקי עם מים חדשים נקיים בטמפרטורת החדר, כמה שיותר סמוך למועד חיתוך הגבעולים.
  • יש לוודא שהפרחים ממוקמים מתוך אור שמש ישיר, הרחק מחימום והימנעו מטמפרטורות קיצוניות.
  • יש להחליף את המים באופן קבוע כדי לשמור על הפרחים שמחים ובריאים.

מועדון הלקוחות של FloraBloom

למה כדאי לי להצטרף למועדון הלקוחות?

קודם כל אנחנו רוצים להגדיל את המשפחה של פלורה, וליצור קהילה של אנשים שאוהבים צמחים ופרחים כמונו. 

דבר שני, אם אתם כאלה שאוהבים להיות טרנדיים, הכי חדשניים בשוק ומעורבים בכל צמח ופרח מעניינים ומיוחדים שיוצאים – אתם לגמרי שייכים למשפחה שלנו.

אנחנו תמיד נדאג לעדכן אתכם בכל פרח חדש שהגיע אלינו ונתלהב איתכם

אתם תהיו הראשונים שתקבלו את הזכות לרכוש מוצרים שמגיעים לתקופה קצרה בשנה.

אנחנו נפרגן לכם במבצעים.

אנחנו נלמד אתכם איך לטפל בצמחים בצורה הכי טובה.

ואם תרצו לכתוב לנו את יום ההולדת שלכם, נתקשר כמו הדודה מחיפה להגיד מזל טוב ונשלח איזה הפתעה קטנה. 

בקיצור, בואו להיות חלק ממשפחת פלורה. תמיד תוכלו להתחרט אל דאגה.

איך אני יכול להישאר מעודכן במבצעים של FLORA BLOOM?

בהרשמה למועדון הלקוחות שלנו תקבלו את הניוזלטר החודשי, בו נפרט לכם על כל המבצעים שלנו, ועל מוצרים יחודיים. 

אל תדאגו, בכל שלב תוכלו להוריד את עצמכם מרשימת התפוצה שלנו (למרות שאנחנו בטוחים שלא תרצו)

מועדון לקוחות עסקיים

אם אתם עובדים בחברה ורוצים לשמוע מה זה אומר, שלחו לנו הודעה דרך “יצירת קשר” וסמנו בנושא הפנייה “פלורה בלום עסקים”.

נדאג לחזור אליכם ולספר לכם הכל. 

מנוי Flora Bloom

אם תרצו מנוי חודשי, תזכורת שנתית שמגיעה בדמות זר פרחים שנתי ליום נישואים או ליום הולדת, משלוח לחגים לכל ה10 דודות במקום לרוץ לקנות זרים, או פשוט זר שיגיע למפתן הדלת כמו קסם, באורך פלא כל שישי- דברו איתנו. נארגן לכם את החלום.