חשוב מאד להכניס צבע לחיים. מדובר בהרבה יותר מאסתטיקה או אמירה עיצובית, יש לכך השפעות אמיתיות על חיינו, ואין דרך טובה יותר להכניס צבע לחיים מאשר באמצעות זרי פרחים צבעוניים ומיוחדים.

רוצים להבין כמה חשוב הצבע בחיים שלכם?

לפעמים, כדי להבין כמה משהו הוא חשוב לנו, צריך לחשוב מה קורה כשהוא איננו.

נסו לעשות זאת עם… צבעים.

עצמו את העיניים ודמיינו עולם ללא צבע, עולם בשחור לבן וגווני אפור, קצת כמו הטלוויזיה של פעם. חשבו על הבית שלכם, על הסביבה שלכם, על מקום העבודה ועל המקומות בהם אתם אוהבים להיות.

איך התחושה בלי צבע? מדכאת, נטולת שמחה, לפעמים אפילו מפחידה.

עכשיו תפתחו עיניים (טוב, אנחנו מבינים שהעיניים לא באמת היו עצומות כי אז לא הייתם יכולים להמשיך לקרוא. אנחנו מדברים בצורה מטאפורית…). פתאום שמים לב לכל הצבעים המקיפים אותנו?

מתוך התרגיל המחשבתי על מחסור בצבעים, אתם יכולים לנחש כמה הצבע משמעותי וחשוב בחיים שלנו.

הנושא הזה, של חשיבות הצבעים נחקר ונבדק והתגלה שצבעים משפיעים עלינו ממש ברמה הפיזית, הרוחנית והפסיכולוגית.

לכן, חשוב באופן מודע להכניס צבע לחיים שלנו, וגם לחיים של אחרים, ואנחנו לא מכירים דרך טובה יותר להכניס צבע לחיים מאשר זר פרחים צבעוני, להכניס לשגרת היומיום שלנו זרי פרחים מיוחדים שיוסיפו עוד צבע לחיים.

עכשיו נשאר להתמודד עם השאלה – איך לבחור את זר הפרחים המתאים ביותר?

אפשרות אחת – העדפות אישיות “אינטואיטיביות”

כבר סיפרנו לכם על המגוון הרחב של זרי הפרחים המיוחדים אצלנו בפלורה בלום ולפעמים כל מה שצריך הוא להעיף מבט ולהחליט מה יותר אוהבים היום.

למה היום?

כי זרי פרחים הם הרבה יותר מצבע בלבד. זרי פרחים הם גם מבנה ומרקם, צורה ואמירה כוללת.

למשל – זר שמש אדומה עמוס בחמניות, גרברות וליליות משדר אנרגיה גבוהה, שמחה, משהו “גדול”. לעומת באנץ’ גיבסניות שמשדר משהו הרבה יותר מינימליסטי, אינטימי ו”קטן”.

האם אנחנו כל יום בחגיגה? או כל יום מרגישים באינטימיות? לא.

לכן הבחירה האינסטינקטיבית בזר המתאים תמיד תהיה נכונה להיום, לעכשיו, למצב הרוח שלנו והמצב המנטלי שלנו באותו הרגע.

זה נכון גם כשבוחרים זר למשלוח עבור אדם אחר, התחושה שאנחנו רוצים להעביר באותו הרגע תעזור לנו לבחור את הזר המתאים.

אפשרות שנייה – אסתטיקה וצבע

לא כולם ניחנו ביכולת הזאת, ולא לכולם יש את ה”עין” לכך. יש כאלה שכשהם רואים זר פרחים צבעוני, כל מה שהם רואים, הוא… זר פרחים צבעוני.

אבל אנחנו בפלורה בלום יודעים שאפשר גם אחרת. אנחנו יודעים שיש אנשים שרואים את הדברים בצורה שונה, וכשהם מביטים בזר פרחים מיוחד, הם לא רואים רק את זר הפרחים המיוחד, אלא ממש את כל החלל שנבנה סביבו. יש אנשים עם חוש אסתטי שמצליחים להבין מהזר עצמו איך הוא ישתלב בחדר, איזה אווירה הוא ייתן, איפה כדאי להציב אותו ומה כדאי לשים לידו.

סוד קטן – אנחנו ממש מקנאים באנשים האלה…

גם כאן, מדובר הרבה מעבר לצבע עצמו. זו אמנם הרמה הראשונה, בחירת הצבע, למשל להבין האם “קופסת ליזי” תשתלב טוב בחדר עם צבעי הסגול, ורוד, לבן של הליזיאנטוסים (הבנתם? בגלל זה היא נקראת ליזי…) או שדווקא זר חמניות בצבעים שלא ניתן להתעלם מהם הוא הזר המתאים.

אך כמו שאמרנו, יש פה מעבר לצבע, זרי פרחים צבעוניים מכילים בתוכם תכונות נוספות.

למשל, זר פרא נותן תחושה של… ובכן – פרא, עם מרקמים שונים, צורות שונות, גבהים שונים וכולם באותו הזר, בעוד שזר ורדים אדומים דווקא נותן תחושה של סדר ואחידות.

אתם רק צריכים להבין מה הזר הנכון לאירוע על פי כל התכונות האלה.

אפשרות שלישית – משמעויות

אל תתפסו אותנו במילה. שפת הפרחים היא שפה רחבה ועשירה, היא תלוית תקופה, תלוית תרבות, תלוית סיטואציה.

אם שלחתם למישהו זר ורדים ורודים, זה לא בהכרח שיש לכם מחשבות רומנטיות בכיוון או לחלופין שאתם משתתפים בצערו (אמרנו כבר, זה תלוי…).

כבר סיפרנו לכם קצת על שפת הפרחים במאמר הזה – סוגי פרחים

ובכל זאת – אם אתם מתקשים לבחור זר לאירוע ורוצים מקור להשראה, אולי המשמעויות של צבעי הזרים יוכלו לעזור לכם לבחור.

הנה כמה דוגמאות:

זר פרחים אדומים – כמו זר הוורדים האדומים שלנו, מעביר מסר של אהבה. כזו רומנטית כמו בשירים ובסיפורים, לא אהבה לעבודה במשרד. האהבה של הזר האדום היא בוערת ומלאת תשוקה, ממש כמו ה”פאשן בוקס” שתוכלו למצוא אצלנו בפלורה בלום.

זר פרחים ורודים – כמו האדומים אבל ביותר חלש. אם הפרחים האדומים משלבים תשוקה רבה במסגרת מסר האהבה, פה יש מסר אהבה עדין יותר, תמים יותר, מתאים יותר לתחילת הקשר ולקשר צעיר. לא רק ורדים וורודים, אדמוניות ורודות למשל יהיו זר ורוד מהמם עם אותו המסר בדיוק.

זר פרחים צהובים – זר פרחים צהובים מסמל כבוד הדדי, בריאות וקשר אמיץ. הוא מתאים למשלוח כהוקרה על קידום, סיום לימודים, הערכה בסיום פרויקט, אך גם כסמל של תמיכה למשל בזמן מחלה. חוץ מזה, זר החמניות שלנו פשוט מהמם.

זר פרחים ירוקים – זר ירוק הוא סמל לצמיחה, להתפתחות ולהתחדשות, כמו הזר הירוק עצמו שמרמז שהצבעים עוד עתידים להגיע, כך הוא גם בא לסמל את ההתפתחות והצמיחה בחיים.

לסיכום

ראינו שזרים צבעוניים וזרי פרחים מיוחדים מוסיפים לנו צבע לחיים, צבע חשוב שתורם הרבה להרגשה הכללית שלנו.

כיצד לבחור את הזר הנכון?

ניתן להסתמך על אלמנטים שונים, כמו למשל להתחשב במשמעות של הצבעים בשפת הפרחים, להשתמש בחוש האסתטי כמנחה לבחירה או פשוט ללכת לפי האינטואיציה ותחושת הבטן.

בכל דרך שתבחרו – בפלורה בלום יש מגוון רחב של זרים מהממים באפשרות למשלוח עד הבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

/* */
פתיחת וואטסאפ
1
עזרה?
היי,
אנחנו כאן לעזור שלחו הודעה.