השימוש בפרחים כאקסוסריז קיים עוד הרבה לפני המילה אקססוריז. זרי ראש למשל כבר היו נהוגים ביוון העתיקה ופרח בדש היה מאז ומתמיד סמל לג’נטלמן אמיתי. זרי ראש הם אחד השימושים האלגנטיים והמיוחדים שניתן למצוא היום כדי לייצר מראה ייחודי ושונה.

פרחים כאקססוריז זה טרנד נצחי, ומעל כולם – זרי ראש

השימוש בפרחים כקישוטים ותוספות לבוש, הוא כנראה עתיק יותר ממה שאי פעם נוכל לגלות.

השימוש בפרחים כמחרוזות וקישוטים לשיער השתמר באיים מסביב לעולם כמו הוואי ואיי פולינזיה ופפואה עד ימינו כמסורת עתיקת שנים. פרח בדש היה שנים סימן היכר לג’נטלמן אמיתי וישנן אגדות וסיפורי עם על שלמה המלך והערכתו הרבה ליופיים של פרחים.

השימוש בזרי ראש מהטבע מפורסם במיוחד מימי יוון העתיקה, שם זר עלי דפנה היה סימן לניצחון, הוענק למנצחים בתחרויות ספורט שונות כולל האולימפיאדה העתיקה, ובאימפריה הרומית היה מוענק לגנרלים לאחר ניצחון בקרב ואף היה בשימוש על ידי הקיסרים.

לא רק זר לראש ליום הולדת – זרי ראש נותנים לך לוק בראש אחר

זר פרחים לראש מתקשר באופן נוסטלגי לימי הולדת בגן ולחגיגת שבועות המסורתית. אך אט אט, זרי הראש חוזרים לקדמת הבמה גם בחיינו הבוגרים והם הופכים לקישוט אולטימטיבי המעניק לוק ייחודי, טבעי ולא מתאמץ.

זר פרחים לראש לכלה הוא כבר כמעט חלק מהסטנדרט, וזר ראש ליום הולדת נפוץ היום בכל גיל.

זרים לראש מפרחים אמיתיים נותנים מראה ייחודי מפני שהם משלבים יופי טבעי אל תוך הלוק, וכמו שכל פרח הוא בעל ייחוד ויופי משלו, כך גם כל זר הוא יצירה חד פעמית.

כיום אפשר לראות שימוש בזרי ראש באירועים שונים  ולא רק בחתונות ובימי הולדת, אלא בכל אירוע בו תרצי להרגיש חגיגית במיוחד, מיוחדת ובעלת אנרגיה חיובית וטבעית.

כמה זמן מחזיק זר לראש? ואיך שומרים עליו?

בניגוד לזר פרחים אותו ניתן לשים באגרטל ולשמור על הפרחים בטיפול נכון לאורך זמן לא קצר, זר לראש מפרחים אמיתיים לא מאפשר את קיצוץ הגבעול וטבילת קצוות הגבעולים במים, ולכן זר לראש מחזיק ימים ספורים בלבד.

מכיוון שהזרים ברוב המקרים משמשים עבור אירוע מסוים וחד פעמי, אין חשש שהזר “יתעייף” במהלך האירוע וניתן אפילו לשמור אותו ליום המחרת במקרה של אירוע מתמשך.

אם הזר הוכן במיוחד ביום האירוע מפרחים טריים, אין צורך בפעולה מיוחדת כדי לשמור על מראהו הטרי והרענן עד הערב, ועם זאת, מספר כללים בסיסיים יאריכו את חייו של הזר וישמרו על המראה הרענן שלו לאורך יותר זמן.

הכלל הראשון הוא להימנע מחום גבוה או שמש ישירה. למשל, אל תשאירו אותו ברכב ביום שמש. כדאי גם להימנע מלחות, מרטיבות ומרוח ישירה. כל אלו יגרמו להתייבשות מהירה או למראה שמוט ועייף, אך בתנאים נכונים לא צפויה לכם כל בעיה.

ישנם גם זרים מפרחים יבשים ואף זרים מלאכותיים, אך אין תחליף לזר מלא חיים וייחודי השזור ביד מפרחים אמיתיים ומותאם בדיוק לראשך.

זרי ראש ליום הולדת, או לכל אירוע שבו מתחשק לך להרגיש חגיגית

הסוגים השונים של זרי פרחים לראש שניתן להזמין אצלנו מאפשרים לך להתאים את הזר לכל לוק.

זר גיבסניות לראש ייתן מראה נקי ומינימליסטי, זר ורוד לראש עם חרציות וליזיאנטוס ורוד יוסיף נגיעות צבע טבעי בלי לגנוב את הפוקוס, זר צבעוני לראש יכול בקלות לשמש כאקססורי שמשנה לחלוטין את כל המראה הכללי וזר צהוב לראש הוא בעל מראה ייחודי ויכול להשתלב נפלא עם שמלה בהירה. וכמובן ישנו זר לראש סחלב, עם פרחים מרהיבים שיוסיפו נופך יוקרתי למראה.

כל הזרים נשזרים מפרחים טריים בעת ההזמנה, כדי שהזרים יגיעו אלייך רעננים וחיוניים, ויחזיקו מעמד כמה שיותר זמן, ויוכלו לשמש אותך גם למחרת ואף מספר ימים לאחר האירוע, כי אנחנו יודעים שמהזרים האלה יהיה קשה להיפרד.

זרים לראש מפרחים אמיתיים – תני לטבע לעשות את שלו

בניגוד לימי קדם, בהם פרחים לא רק הייתה האופציה הטבעית ביותר לקישוט הבגד או הראש, עבור רבים זו הייתה האפשרות היחידה.

ולא, לא בגלל שהם היו מחוץ לאזורי השילוח של פלורה בלום (כי בואו, כמעט ואין כאלה), אלא כי העולם היה נראה אחרת לגמרי פעם ותכשיטים היו בנמצא רק עבור בני אצולה.

כיום, כשתכשיטים ניתן למצוא בכל גודל, חומר וטווח מחיר, ואת קופסת התכשיטים הראשונה מקבלים כשהתכשיט הכי נחשק הוא עדיין המוצץ – דווקא היום זרי הראש הם שונים מגוונים ומספקים אווירה שונה מכל תכשיט.

אך גם בקרב זרי הפרחים לראש חל שינוי וכיום ניתן למצוא גם זרי פרחים מלאכותיים ממגוון חומרים ובשלל דוגמאות.

ישנם יתרונות לזרים המלאכותיים. הם אינם נובלים, עמידים לאורך זמן ופחות מושפעים מתנאי הסביבה. אל לזרים המלאכותיים יש חסרון אחד בולט – הם לא זרים לראש מפרחים אמיתיים.

הפרחים האמיתיים, הטריים, החיים, הם לא רק יצירת אומנות יוצאת דופן של הטבע, הם גם נותנים תחושה שונה לגמרי. לא רק איך שהם מונחים על הראש, אלא האנרגיה והחיות שמגיעה עם הזר, הייחודיות והתחושה שמתלווה לזר ייחודי שהוכן במיוחד בשבילך.

נשאר לבחור איזה זר

באתר ניתן למצוא מספר סוגי זרים שמתאימים כמעט לכל סגנון, אך כמובן שמספר האפשרויות להכנת זרי ראש הוא אין סופי.

אם הזר שאת צריכה הוא ייחודי, אם הצבעים שתרצי להבליט לא מופיעים בזרים הקיימים או שיש לך רעיון משוגע אחר, אנחנו נשמח לקבל ממך השראה, ולתת לך עצה והכוונה, ואז להכין לך בדיוק את הזר פרחים לראש שחלמת עליו.

העיקר שיהיה לך את הלוק המושלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

/* */
פתיחת וואטסאפ
1
עזרה?
היי,
אנחנו כאן לעזור שלחו הודעה.