לא רק בט”ו באב, או אם הצלחת לשכוח את יום הנישואין – זרי פרחים הם מתנה מושלמת אפילו כשאין אירוע או יום לציון.

יצירת אומנות בחסות הטבע – למה כדאי להזמין זר פרחים?

איסוף פרחים לזר זו פעולה כמעט אינסטינקטיבית. תנו לילדים קטנים להתרוצץ בגינה פורחת (כזו שמותר לקטוף בה, אנחנו לא רוצים להסתבך עם הגנן) ותראו איך תוך זמן קצר הם אוספים פרחים לזר.

אך אל תתבלבלו, זרי הפרחים המודרניים הם יצירת אומנות של ממש, עם שילובי צבעים, אמירה אומנותית והתחשבות באסתטיקה מתקדמת.

זרי הפרחים הם מתנה מושלמת להביא הבייתה, הם מכניסים אור וצבע, מקשטים את הבית בצורה טבעית וחיה, מחזיקים לאורך מספר ימים, אבל לא עד שנמאס, וניתן בקלות לחדש את המראה עם זר פרחים חדש ושונה.

היום ניתן להזמין זר פרחים במשלוח עד הבית, מתוך מגוון רחב ומגוון ביותר של זרי פרחים להזמנה בפלורה בלום.

מה המשמעות של זר פרחים?

מה בעצם מסמל זר הפרחים? יש לכך תשובות רבות.

זר פרחים יכול לומר – “אני אוהב אותך” והוא יכול לומר “משתתפים בצערך”. זרי פרחים יכולים לסמל התחדשות וצמיחה או חגיגה. אך בשורה התחתונה זר פרחים הוא דרך נהדרת להקדיש תשומת לב לזולת, ולבטא מגוון רחב של רגשות.

ישנם זרים עם משמעויות עמוקות יותר.

זר צבעונים למשל הוא סמל בתרבויות מסוימות להתחדשות והתחלות חדשות, מפני שהצבעוני הוא מהפרחים הראשונים המלבלבים בסוף החורף.

זר סחלבים הוא סמל של יוקרה בזכות היופי והאלגנטיות של כל אחד מהמרכיבים שלו.

זר חרציות הוא זר שנהוג להביא לאחר זוגיות ארוכה וממושכת והוא מסמל נאמנות.

לא תמיד מתייחסים לפרשנות העמוקה יותר של הזר, ובדרך כלל המניע המוביל הוא האסתטיקה של הזר והעדפות אישיות.

טיפול בזר פרחים – איך להוציא את המקסימום מהזר שקיבלת

למרות שהפרחים כבר נקטפו ואינם מחוברים לצמח, הם עדיין לא מתים, וטיפול נכון בזרי פרחים יאפשר לכם ליהנות מהיופי הזה למשך זמן שעשוי להפתיע אתכם.

הפעולה הראשונה שיש לעשות כשמקבלים זר (מיד אחרי שאומרים תודה כן?) היא לחתוך את קצות הגבעולים. כדאי לחתוך באלכסון כדי להגדיל את שטח הפנים ממנו יכולים להיכנס מים לגבעול ולקצר בערך סנטימטר. לא צריך סרגל, זה קיצור גבעול, לא הנדסה מיקרוביולוגית.

לאחר החיתוך יש לשים את הזר באגרטל עם מים. שימו לב שלא נותרו עלים השקועים במים.

כדאי למקם את האגרטל במקום מוגן מרוח (גם כזו של מזגן או מאוורר) או משמש ישירה.

כשהמים הופכים עכורים, יש להחליף אותם. מומלץ בהזדמנות זו לחזור על פעולת קיצור הגבעול.

מגוון רחב של זרי פרחים – לכל אחד משמעות משלו

תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב ומרהיב של זרי פרחים, בשילובי צבעים, סוגי פרחים ואמירה ייחודית לכל זר.

כל שנותר לכם הוא לבחור זר פרחים להזמנה, ולחשוב למי לשלוח אותו…

אלו הזרים שלנו:

זר אהבה לבן – זר על טהרת צבעי הלבן והירוק, פרחים גדולים ובעלי נוכחות, בעל עדינות ורכות לצד נפח ויופי שקט. זר מושלם לומר  I Love You.

זר שמש אדומה – זר חמניות גרברות וליליות, נותנים מראה דומיננטי בגווני השמש עם פרחים גדולים בעלי נוכחות חזקה המשתלבים היטב עם ענפי הירק השזורים ביניהם.

זר פרפרים – עם שלל פרחים בהירים בצורות וצבעים שונים המשרים אוירה נעימה ורגועה, לפעמים נדמה שאלו הם בעצם פרפרים שעוד רגע יצאו להם מהזר ויתעופפו לכל עבר ברחבי החדר.

זר גלדיולה חגיגי – זר מרהיב בצבעים של ירוק ולבן, השילוב יוצא הדופן של הגבהים השונים, הגדלים השונים והצורות השונות מייצר זר רב ממדי ועשיר גם עם שימוש בשני צבעים בלבד.

באנצ‘ טוליפים ורודים / סגולים / אדומים / צהובים / לבנים – לפני כמה מאות שנים, הצבעונים היו כל כך יקרים ונדירים עד שהפכו לסמל סטטוס של ממש. כיום הטוליפים נגישים יותר, אך עדיין מדובר בפרחים מרהיבים, והאיסוף שלהם לזר מעצים את החוויה. ניתן להזמין באנצ’ טוליפים במגוון צבעים.

זר אביב – עם הרבה ירוק, וכמו בשדה אחרי חורף גשום שזורים הפרחים הצבעוניים במלוא תפארתם, הזר הזה באמת נותן בבית תחושה של אביב.

זר חרציות רומנטי – החרצית הצהובה גדלה בר במקומות רבים בישראל. אך כשמשלבים חרציות משלל צבעי הקשת מקבל זר עם אמירה שונה לגמרי.

זר חמניות – למרות שהוא כולל גם חרציות, ענפי אקליפטוס ועוד, אין ספק שמי שנותן את הטון הן החמניות. עם הנוכחות הצהובה והשמשית שלהן, זר החמניות שובה את העין והלב.

זר לידי ליליה – זר עדין וקסום. כאשר הליליות הטריות מגיעות סגורות ונפתחות לאחר כמה ימים במים, אנחנו רואים את הזר משתנה ונהיה מרהיב לנגד עינינו בקסם של ממש.

זר קלאסי אדום לבן – קלאסי. וורדים אדומים, שושן צחור וחרציות לבנות, הכל ברקע של הרבה ירוק. מה לעשות, הקלישאות, הן עובדות.

זר וינטג’ – נכון, קצת קשה לייצר וינטג’ כשחומר הגלם הוא בהגדרה טרי ורענן, אבל כשתראו את זר הוינטג’, עם החרציות הצהובות, ענפי הירק, הטווידיה והסולדיגו, אתם תבינו בדיוק למה הוא נקרא ככה. וגם תבינו שזו מחמאה לא קטנה.

באנצ’ גיבסנית – הגיבסנית משמשת פעמים רבות כממלאת נפח, רקע לכוכבים הגדולים של הזר. אך כשמקבצים ביחד 15 ענפי גיבסנית ונותנים לה להיות בעצמה הכוכב הראשי, מגלים כמה יופי וכמה עוצמה טמונים בפשטות.

ורדים אדומים – אין זר המבטא תשוקה ורומנטיקה גדולה יותר מזר ורדים אדומים. בזר הזה יש כל כך הרבה יצריות, תשוקה, אהבה ולהט, שכמעט נאלצנו למכור אותו עם הגבלת גיל…

ורדים ורודים – למרות שזה נשמע כמו משחק מילים, לורדים הורודים יש אופי שונה לגמרי. מדהים לראות איך בשינוי הצבע מאדום לורוד הזר מקבל פתאום עדינות, עונג ורכות.

זר ספארי – לא מדובר בזר המורכב מג’ירפות וקרנפים, למרות שהעושר והמגוון של הזר הזה נותנת תחושה של המולת יצורים שונים המתערבבים האחד בשני. אך הזר קיבל את שמו מענפי הספארי הממלאים תפקיד מרכזי בזר.

זר פרא – יכולנו לקרוא לו זר סחלבים אבל הוא הרבה יותר מזה. עם שילוב מופלא של פרחים חיים ויבשים, ענפים ירוקים פשוטים לצד סחלבים מרהיבים. כל פרט בזר הזה הוא מלאכת מחשבת המרכיבה יצירה מרהיבה.

באנצ’ חמניות – כל פרח חמניה בודד הוא יצירה בפני עצמו, וביחד העוצמה של באנצ’ החמניות נותנת אור ואנרגיה, כמעט כאילו יש לנו שמש קטנה בתוך החדר.

זר סתיו – עם מנעד צבעים שנע מהאדום הבוהק דרך הצהוב מלא החיים ועד הלבן הטהור, כשהכל טובל בירוק, הזר הזה מספר בדיוק את הסיפור של הסתיו.

קאלות לבנות – זר יפהפה, שגורם לך לרצות ללבוש שמלת ערב או מגבעת ולדבר על יצירות אומנות עם כוס קוקטייל מתוחכם ביד. לפחות זו התחושה שלנו.

זר משתנה לבחירת השוזרת – זה חלק בלתי נפרד מהיופי הטמון בזרי פרחים, לנצל את מה שהטבע נותן כאן ועכשיו וליצור ממנו ממנו יצירה מרהיבה.

זר לכל מטרה

עם מגוון כה רחב ואפשרויות שונות ומרהיבות כל כך, תוכלו להזמין זר לכל מטרה או אירוע, מתי שרק תרצו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

/* */
פתיחת וואטסאפ
1
עזרה?
היי,
אנחנו כאן לעזור שלחו הודעה.